yes!! aku suke laki yg pandai nyanyi sambil maen GITAR...



>>>drpd korg bace tajuk jer, baik bce smpai abis k..hehe....
ni ha, aku nk gtaw ckit... ak mmg suke laki yg pndai men gitar... tp, NO bukan artis... org biase2 je, tmbh2 kalo dia nyanyikan lagu tuk ak.. WAHHH bahagia nye rase...weeeeee.....

 lagu ape xkesah, asal aku phm..tmbah2 suara sOdap...adehh, melayang2 la aku agaknyer...ehehe tp stakat ni ade sorg jer yg penah nyanyikan aku lagu smbil men gitar... namanya DIRAHSIAKAN... nnt jd KONTROVERSI plak..hahaha.... dia nyanyikan lagu "CINTA GILA" aku lupe band mana yg nyanyi lgu tu.. tp best...GRey Sky Morning kot! entah, lupa... ni ha, lirik dia.....>>

Saat Indah Bermula...
Terasa Bahagia...
Cinta Yang Lama Terhenti,
Berputik Kembali...
Ada Yang Menghampiri,
Ku Tidak Peduli...
Cinta Ini Cinta Gila,
Untuk Kita Berdua...

C/O
Woo
Tiada Yang Dapat Menghalangnya
Kita Berdua Terus Bercinta,
Selamanya...
I Cant Live..
I Cant Living Without You Oh Baby
Just Only You That My Love..
With Love...

Hanya Kau Ku Miliki,
Yang Tiada Ganti...
Bukan Mimpi Sudah Pasti,
Jiwaku Berseri...
Ada Yang Menghampiri,
Ku Tidak Peduli...
Cinta Ini Cinta Gila,
Untuk Kita Berdua....

 best jak lagu ni..ade makna mndalam.. walapun lagu ni sempoi jer, aku suke... sblm "dia" nyanyi, ak xpenah dgr plak lagu ni...hehehe tp bila dgr, best jga ya..ehehe.... smbil men gitar plak tu...fuhhh....ley cair...haha tp ni dah cite lame, xnk diungkitkan lg...dia pon entah kemana, lame xdgr khabar..=)   dah la ak ni mmg suke laki cmtu, dia plak buat gtu kat aku..aduyaiiii.....terharu...rase berbunga2...hikhik...  2ari lepas aku ada tok video kat fb, laki ni, nyanyi smbil men gitar.. best gilak suara dia... fuhh, leh terpaut kot!! dia nyanyi lagu dr Greenday, "21 Guns" best kot!! tp xtau sape yg nyanyi...tp mmg best. aku tabik.. dgn suaranya, petikan gitarnya, sebijik mcm greenday, haha,,xde la sbijik pom..tp best. kalo boleh nk jer ak uploadkan video tu, tp nnt org tu ngamuk plak..hahaha slh copy hak cipta org ni, nnt xpasal2 kena SUE...hihi... k la, pape pon, aku mmg suke lelaki ygleh maen gitar n nyanyi, ala, mcm YUNA n ANA RAFALI la...hehehe
p/s>>>>>>ade x sape2 yg ley ajar ak men gitar,...teringin sgt ni ha....huhu

kalo sukE,sile like...tQ ^^,

4 comments:

wAnIEy HuNNy said...

k.unie..waniey baru pas tgk competition nyanyi tdi~ some1 maen gitar.. comell sgt~ eheehhe..~ suke2~

uniecrazypink said...

heeee...akak suke!!!!!!!!

Nobita Sensei said...

petik gitar sambil nyanyi lagu nasyid boleh?

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

sy suka men gitar. sy penah men gitar. skrg gitar sy da berhabuk sbb sy sibuk kemaskan lalang kt blog. hihihi

hai ! hai !

http://cipunzmalas.blogspot.com/2011/02/hans-hanis-contest-gunakan-imaginasi.html