FACEBOOK WILL END ON MARCH 15th!

FACEBOOK WILL END ON MARCH 15th!



Facebook akan dipadam pada15/3/2011..
Itu yang dikatakan oleh pemilik facebook..

Facebook sudah lari dari kawalan,dan facebook sudah tidak dapat dikawalkan lagi..
Itu yang dikatakan oleh pemilik facebook..

Selepas 15/3 facebook seluruh dunia akan dipadamkan..
Jika anda nak ambil balik gambar-gambar anda..
Saya nasihatkan anda ambil semula dari facebook anda,kerana
selepas facebook dipadamkan,anda tidak akan dapat mengambil gambar anda semula..

Zuckerberg berkata,keputusan untuk memadamkan facebook ini sangat sukar..
Tetapi saya merasakan penduduk di seluruh dunia tidak akan menyesal apabila facebook dipadam..

Pada pendapat peribadi saya,ia bukanlah disebabkan duit,dan berkata jujur..
Tanpa facebook ini akan lebih baik..Tanpa facebook,manusia akan ke dunia luar dan bertemu kawan yang sebenar..Itu satu perkara yang baik..

Sesetengah facebook digunakan untuk membuat cerita yang bukan-bukan..

Apa yang saya nak lakukan tanpa facebook?
kata Denise Bradshaw,seorang pelajar sekolah menengah di indiana..
Hidup saya berubah dengan facebook..Saya mengunakan facebook sekurang-kurangnya 10 jam sehari..Sekarang apa yang saya nak lakukan tanpa facebook?

Walau bagaimanapun,Ibu bapa seluruh dunia setuju dengan tidakan ini..

Facebook berada di rangking 1 dunia,bersamaan 7.9 billion hasil
pengunaan facebook..

Saya tidak memikirkan tentang duit,kata Zuckerberg..
Saya mahukan kehidupan saya semula..

Syarikat Facebook setuju untuk membuang semua maklumat peribadi
penguna-penguna facebook..
Sebelum 15/3/2011 ini..Selepas tarikh itu,semua maklumat,gambar,link, dan video akan dipadamkan..
kalo sukE,sile like...tQ ^^,

2 comments:

Qib said...

wahh

sedihnye, i cnt live without FAcEbookkkk

| Gelagat Anti INDIA|

EB said...

Gone!
Follow kamu..