my girlfriends...^___^

 ha..dah bape ari ketandusan idea, ade la sorg kwn aku suh msukkn sal geng dak skolah,,,hahaha ktorg rapat dr skolah lg...dr kiri, umi salmi, norzahan, syafiqah, wan nurmuzlifah n aku..heee =D smua member aku ni genius, aku je yg low skit, ahaks,,, skg, sume tgh sambg degree... umi skg kat Usim, zihan n wan kat Uia, piqah kat Um, n aku kat Uitm.... dah lame xjmpe, n kalo dah jmpe, mmg xigt dunia..terlalu byk yg nk diperkatakan.. masing2 ade cite msg2... aku yg paling byk bercerita... hurmmm, xkn abis, n xkn puas bersama korang...yg penting, ktorg slalu hepi...=)
 teringat plak ms kat skolah dulu2.. wan ni pengawas, mmg dia btol2 jlnkan tugas.. even kwn pon xmkn saman,,hihi kdg2 kecut perot gak aku.. dlm ramai2, aku la yg slalu wat hal.. dtg lambat la..hurmmm... mulalah nk mgelabah..hehe..wan plak, xlayan~~ =(  member2 aku yg laen plak, tukang cover,,,hehhe..
 taun lepas, ktorg jmpe, lepas 2 taun lebih dh xjmpe..destinasi??? KBMALL..hihi jln2, pusing2, lepak2, borak2 sampai ptg... yg laen still sopan..aku jer, huh!! ape nk jd laaa~~ T__T

 yg ni dah xde hala tuju dah...ikut kaki jln..hehe
 ni semua ghadis2 ayu... cun melecun beb! luv u olls... this is the sweet moment with u...=) n i cant let this moment lost in my life.. kenangan zaman skolah senantiasa di ingatan..n yg penting, susah senang kita ttp bersama... unie syg korang smua.. ssh nk cr pganti korang.. u r the best frend in the WORLD...!

~~ semua kenangan manis n pahit akan sntisa dikenang... buat korang, 
unie tujukan lagu ni..hayatila...^____^


kalo sukE,sile like...tQ ^^,

No comments: