oh my graduation's day... tgok2 je, xyah bace...kikiki =p

tanggal 6DEC2010, Dewan Sri Budiman,uitm s.Alam, graduate la aku, tandenye abis la 3taun aku buat diploma kat uitm mache... huh, penat lelah, berbaloi jgk... syukur ke hadrat Ilahi tercapai jgk ma n abah nk tgok aku grad... (sbb sblm ni kakak2 n abg2 je) hihihi~~ thanks a lot buat ma n abah, kakak2 n abg2, byk bg sokongan yg xterputus2 smpai skg, (smbg dgree) adehh!!

tp yg lecehnyer, adui, 3ari sblm konvo dah kena g amik jubah, bukan dekat mak oiii...s.alam nun di sana...huhu tp naseb ade kak di k.L..ley la jd penumpang disana...(credited to kakngah n husband die) yg byk mmbantu tuk aku n parents sampai sane..hehe

haaaa...no giliran aku nk tau??? 688 kot!! shit! byk giler, kdg2 terpk, ni la sbb nama start ngan huruf N, aku nk letak nama ank2 aku esok2 dgn huruf A, hahaha,,,, tp yg nama dgn huruf Z?? lg la kecian. never mind, bkn lama sgt tggu pon, jap jer, atas pentas?? xsampai stengah mnit,,, huh!!! berdebar 2 3ari xberbaloi..hahaha sengal lak! biler amik jer skrol tu, adeh, ade tgga la plak, nk terjatuh laaa, pe lg! ade la "abg" tu, eh, eh.. merah muke xyah nk ckp! MALU beb! ok, memory deleted!!!!

erm, lepas je kuar dr dewan tu, aduila..ujan?? shit!! dlm kpala otak, "camne nk amik gmbar ni??" adoi............. fon plak asyik brdering2, ade yg nk dtg jmpe... si dia.."abg lukman"  KWN je k.. dia kbtulan keje ctu, nk tgok aku grad la kunun..hehehe thanks to him!! lepas amik BEBERAPA keping pic nga ma, abah, kak... dah kena balik....uh! frust giler, xdpt take pic dgn member tu~~ adoi.....frust menunggeng!!
xpela, nk wat cmne..REDHA je la..huhu pastu, sempat jmpe si dia kejap, bukan lama ok. jap jer...hu~~


adeh, dah ponat den taip ni haaa.... tu jer sbnrnyer nk cite, kihkihkih  sabor je la!! =)

kalo sukE,sile like...tQ ^^,

No comments: